visste ni att..?

visste ni att en av mina stora framtidsdrömmar är att bli författare? Det är inte många som vet det, om ens någon. Tror min mamma vet det men inte någon annan. De flesta vet inte om att jag älskar att skriva och läsa böcker och kan sitta i timmar. Ända sedan jag varit liten har jag varit fascinerad av böcker och har alltid skrivit dikter och sånt. Men i år bestämde jag mig för att börja skriva och det gick bra tills det bara tog stopp. Måste få igång min fantasi på något sätt. Jag vill bli både sjuksköterska & författare och spela fotboll när jag går ut gymnasiet, får se hur det går ihop. Jag ska fortsätta skriva på min bok för har glömt bort det alldeles för mycket men jag måste verkligen få igång min fantasi. Kan lägga ut något kapitel på bloggen så kan ni få säga vad ni tycker. Min mamma tycker jag skriver bra men det är såklart hon säger så, man vet ju inte om det är sant eller inte ;) Nu vet ni detta om mig, nu ska jag dricka ett glas juice och sova. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0