Trötter

Hej allihopa :) Hoppas ni haft en härlig dag. Jag hade det riktigt skönt i skolan med bara 2 lektioner, så kom hem vid kvart i 1 och 13.40 somnade jag i soffan till halv 3. Åt lite då. Gud jag är så trött. Och imorgon blir det inte bättre det, för ikväll är det sen sverige match och jag är taggad till tusen och den ska jag absolut titta på. Hatar detta verkligen hatarhatarhatar. Missförstå mig inte, älskar matcherna men hatar att denna match är så viktig. Förlorar dom har de ingen chans till vm, vinner dom och portugal förlorar kommer de till vm. Gooosh, i'm nervous.. Ialf ska in och rösta på Scream awards 2009 på Twilight och Taylor, för Taylor borde vinna ett pris över Robert någongång. Alla är så Robert-kåta, but i love taylor. Scream awards visas på kanal 5 31oktober 00.45. På självaste halloween, sjukt kul! Då sitter jag uppe ialf. Har träning 6-8 ikväll men ska försöka få sluta tidigare. Nu ska jag in och rösta, ha det bäst. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0