suck

har datakunskap just nu och i början var detta aboslut min favoritlektion, man satt vid datan och gjorde roliga saker och kunde göra annat. Väldigt slappt och chill. Men nu är det mera seriöst som det ska vara på gymnasiet men jag gillar inte denna lektion alls lika mycket längre. Fast det blir ju vad man gör det till så jag får väl hitta på något kul. Det vi ska skriva om nu är en reklamdriven sida som också försöker övertyga. Det verkade skitlätt i början men man ska tänka och hitta och skriva och förstå och analysera. Suck!!!!! Har näringslära efter detta vilket är kul, och på fredag är det höstlov. Äntligen. Det är ett riktigt efterlängtat lov och jag tror att det kommer bli jätte roligt. Emma sitter här bredvid och vill att jag ska skriva om henne, så mina sista rader går till Emma:
Du är jätte fin i ditt bruna hår sötis!

Kommentarer
Postat av: emma

åhhhhhhhh tack beijbe :) <3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3

2009-10-19 @ 15:10:08
Postat av: TaylorLautnerDaily

sv: Galan spelades in i lördags, men sänds den 27 okt i USA och den 31 okt i Sverige :)

2009-10-19 @ 15:13:46
URL: http://taylorlautnerdaily.blogg.se/
Postat av: fredrica

jaha okej :) Tack så mycket!!

2009-10-19 @ 15:47:21
URL: http://enfredrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0