promenad

Hej! :) Haft en bra fredag? Jag hade minsann en skön fredag, satt och tittade på idol med en godispåse i handen och njöt av alla bra rocklåtar de sjöng. Andra gången jag tittar på idol och de sjöng fantastiskt bra. Idag kom jag hem vid halv 1 och diskade och sånt och vid 13.10 gick jag på promenad och tog massa fina höstbilder, ska visa er sen. Älskar att ta bilder och speciellt om de blir fina. Så kom hem för ett tag sen och nu sitter jag här, min lillebror och styvmamma vaknade nyss och ska ut till parken och då ska jag passa på att titta på det nya avsnittet av Vampire diaries. Idag är det 2 månader kvar till jul, exakt! Tiden bara rullar iväg känner jag, kommer ihåg när jag var i Brasilien i vintras över julen och det var 40 grader varmt och allting var skit skönt. Och nu sitter jag här med höst och går på gymnasiet och känner mig inte en dag äldre. intressant eller hur? Nu ska jag äta lunch c yaaaaa :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0