plugg

Har pluggat och ätit middag och ska fortsätta plugga strax. Idag i skolan klagade folk på läxor och prov och jag blev irriterad, vi valde gymnasiet eller hur? ingen har tvingat oss att vara här för det är en egen vilja. Så visst man kan tycka att det är mycket men det är ändå vi som valt detta och vill, och passar det inte klarar man inte av det så hoppar man av. Aja nu med det sagt vill jag bara meddela er att jag lever och att min pappas tatuering e ASGRYM!!!! den är inte klar än så ni får inte se hur den ser ut än, ni får se när den e klart. Den är på ryggen därför det tar tid.Så vet inte riktigt när han ska gå tillbaka men direkt när den är helt klart så får ni se en bild. Jag är helt kär i den. Han har en sol från typ förr i tiden(jätte fin) inte så stor mellan skuldebladen och nu har han utökat med långa stora röda solstrålar med svarta konturer, jag vet det låter jäääääääätte fult men den e så cool. Oj nu blev det ett jätte långt inlägg. Förresten vad tycker ni om min nya grej "dagens låt"? tänkte det skulle vara kul att visa musik jag tycker om och att ni får ta del av det. Aja puss på er sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0