Lyckat Fredrica

Hemma från skolan för ungefär 2 timmar sen, har ätit middag och gjort min lillebrors också och ska sätta mig och plugga nu. Kom även på att Emma har min laddare för hon lånade den på lektionen och min mobil är STENDÖD!! utan min mobil får jag panik, jag måste kunna ha den tillgänglig hela tiden för samtal och sms och bara ha lixom, så jag har lagt undan den så jag inte ska se den för då blir jag mindre orolig. Så ska se om jag ska möta Emma sen vid typ halv 9, hon borde ringa snart men som vanligt är hon seeeeeg. Åt en jättegod lunch idag på dubbelw, där åt jag riktig pasta carbonara och det var så gott. Men det var dyrt och man fick inte så mycket mat men jag blev mätt ändå som tur var. Har varit i skolan och snorat runt och har 3 läxor till imorgon, det är ännu mera lyckat. Japp, nu ska jag börja plugga för imorgon börjar jag 8.30 och har 2 timmar fys på gympan och sen lektioner halv 1, det är ännu mera lyckat. Känner bara hur denna dagen blir mera lyckad för varje minut som går. Usch på skolan. Nej nu ska jag plugga för ikväll är det Hollywood fruar, me loooove. Puss

Yeah i know, dålig bild. Men tyvärr ingen blixt

Bland det godaste jag ätit

Evin's paj och Nathalies sallad


Kommentarer
Postat av: asrin

ring mig hem nu , du skulle ju berätta en grej? 55088655

2009-10-05 @ 20:12:12
URL: http://asrinmelikova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0