I'm back

Hej igen! Hade en liten bloggpaus under helgen men nu är jag tillbaka. Hittade inte tiden eller orken att sätta mig vid datan, har haft en rolig helg. I fredags åt jag 2cocosbollar och varm choklad till lunch, första gången så var ju tvungen att pröva. Det var riktigt gott men inte mycket till lunch. Efter skolan åkte jag hem och sen åkte jag till mamma och senare på kvällen kom lalla. Vi färgade hennes hår och tittade på idol och badade. Igår åkte jag och mamma till farsta och jag fick 2 julklappar, för vi visste inte om de jag ville ha skulle finnas kvar sen i december. Jag valde ett par ljusgråa jeans som var billiga och underkläder. Sen vid 4 tittade jag på Arsenal match och på kvällen jobbade jag. Idag vaknade jag vi 11 och gick ut och sprang och har precis ätit frukost städat och duschar. Nu ska jag titta på lite true blood avsnitt, ikväll är det både One tree hill & gossip girl, me love! Puss

Mumsig lunch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0