Idol gänget!

Hej allihopa! Jag är jätte glad idag, för det var skön skoldag. Provet gick bra skolan gick snabbt och vi badade i Eriksdalsbadet på gympan och påväg dit träffar jag Emma Natashi och Aylin på några ur idol. Vi hade tur att de var killarna för de är ju heta ;) Jag har tittat på idol en gång och känner igen Erik ändå, bra jobbat Fredrica. Men modiga Natashi gick in på hotellet de åt mat på och frågade om vi fick ta en bild och det fick vi. Blev jätte glad. Om ni tycker de är snygga på tv så ser du tusen gånger bättre ut i verkligheten och denna bild är inte den mest vackra eller smickrande höhö.. ingen var typ beredd och ja, vi hade bråttom så det blev bara 1 bild. Idag åt  vi kebab och det var muuuums! Ska spela fotboll och skjuta lite på odenplan med karla. Vi hörs sen med dagens låt. Puss

Jag Emma Aylin Natashi och Idol gänget. Mums på killarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0