godmorgon!

..eller de är ju mer eftermiddag men vi vaknade runt halv 2. Aylin sov hos mig och vi kom hem vid halv 2 somnade 2 så vi sov i mer än 11 timmar. Så slut var vi. Det var riktigt trevligt och mysigt igår, emma och maja drog på efterfest och vi smög därifrån och ingen märkte något haha, så borta var allihopa. Jag och Aylin ville bara hem och sova och vi åkte lite fel hem menmen. Idag ska jag titta på film duscha och ikväll vid 8 jobba, så jag ska bara ta det lugnt innan. Min hals dödar mig vilket är konstigt med tanke på att jag knappt var ute igår. Aylin gick nyss så jag ska se om det går någon bra film på tv och bara chilla, glömde förstås ta bilder igår. Ska se om jag kan få bilderna maja tog. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0