godmorgon

nu har jag vaknat till liv och ätit frukost som min snälla syster fixade åt mig. Min överläpp är lite svullen och helt torr och svider, min hals gör ont och min förkylning har blivit lite bättre. Ska upp till mamma och ta ett halsprov, för jag har haft ont i halsen sen i lördags. Och jag har fått en eländig hosta. Så vi ska titta så jag inte har halsfluss eller något sån skit. Så idag går jag inte till skolan. Fan jag ville verkligen dissekera grishjärtan. Men jag får väl bara se till att vara med nästa gång ;) Nu ska jag försöka klä på mig och ringa mamma. Ska se när jag ska upp till henne. Vi hörs senare, hoppas ni får en bättre dag än jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0