091031

sista dagen i oktober! Igår var jag ju på halloween fest och det var roligt, jag kände ju 4 pers vilket gjorde att i början var det stelt för jag kan ju inte gå och snacka med vem som helst om vad som helst heller. Men det var kul att få komma ut på en fredag och träffa nytt folk. ni får bilder från kvällen direkt när sega lalla har skickat de till mig, hon ska äta med sitt lag så hon skickar de ikväll. Jag kanske skulle med min kompis på lagfest men tror jag bangar, har köpt 2 komedi/kärleksfilmer så de ska jag titta på och oth och the hills. Och har godis och läsk, har en fruktansvärd hosta så har ingen lust att gå ut och göra det värre. Men hoppas det blir bättre till nästa helg. Egentligen är halloween idag, eller? och min familj är alltid sjukt seriösa med alla högtider, pyntar för fullt men konstigt nog har vi inte EN enda halloween sak uppe. Vi brukar alltid ha pumpa, men icke sa nicke.. Har ingen aning om varför heller, konstigt det dära. Ska nog fråga mamma. Nu ska jag ta en dusch och sen chilla. Puss
Coola pumpor, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0