091015

Hej bloggen! Efter skolan åt jag Natashi Aylin och Nathalie på kebaben på rådmansgatan. Nathalie drog rätt snabbt vilket var tråkigt men vi andra hade det kul. Bredvid oss satte det sig 2 killar som var såg helt okej ut och var i vår ålder. Aylin drar ett skämt och jag skrattar jätte högt (som vanligt) och de tittar konstigt och flera andra också för den delen. Sen flyttar sig killen som satt bredvid Aylin lite, och vi börjar skratta. Haha det var jätte kul men sjukt pinsamt. Aja nog om det. Idag dissekerade vi grishjärtan men jag fick inte ta bilder tyvärr. Idag skulle jag träffat Erica men hon skulle plugga och höra av sig senare. Vi får se vad som händer. Eftersom ni inte fick någon låt igår får ni två idag :D snäll som man är.. Nu ska jag ladda ner musik och fixa lite. Hörs sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0