091012

Hej allihopa! :)
Hoppas ni haft en bra dag, vissa är ju fortfarande kvar i skolan. Stackare, skönt som jag har det slutar jag 12.20 denna vecka men idag fick jag sluta tidigare vid 12. Så direkt när jag kom hem satte jag mig och pluggade på näringsläran, har prov del 2 imorgon. Vitaminer, mineraler och fettlösliga&vattenlösliga vitaminer. Så har suttit och skrivit upp massa saker om alla vitaminer från A-K och massa skit. Det är verkligen jäääätte mycket. Men hoppas att det går bra för mig. idag var en riktig härlig dag, är på bra humör och skolan gick jätte fort. Vi hade betygssnack på näringsläran också och på mitt prov vi hade för 2 veckor sen näringsläraprovet del 1 så fick jag 18/22, vilket var vg+. 18,5 var mvg och jag fick ett halvt poäng under det. Lite surt men jag trodde verkligen inte att det gick så bra. Är stolt över mig själv, ska kämpa för detta prov också.Hoppas jag får bra betyg i näringslära det behövs verkligen. Min pappa är hos tatueraren och skickade en bild till Lina(min styvmamma) hur han ska ha det på ryggen och den var grymt snygg. Han borde komma hem om 2 timmar högst tycker jag och då ska jag ta foto så får ni också se, riktigt grym. Vill också tatuera mig :( .. Nu ska jag ta reda på lite mer om vitaminerna och läsa lite i engelska boken vilket också är en läxa. Men vi hörs senare sötisar. Puss


Från förra fredagen, puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0