091011

godmorgon!
Idag är det söndag vilket betyder plugga och ta det lugnt. Ska möta Lalla vid 3 vid medis för hon ska hämta en jacka och sen ska vi dra hem. Då ska jag plugga och titta på True blood avsnitt om jag hinner, annars tittar jag imorgon bara. Slutar tidigt denna vecka, superskönt. Har dock prov på tisdag som jag måste plugga till idag och imorgon. Har städat och duschat idag och bytt om, ska dra vid halv 3 till tunnelbanan. Igår så åt vi på en jättemysig och fin restaurang som hetter Peppar och det var jättegod mat. Jag tog inga bilder för ville inte sitta där som ett fån och ta bilder. Efter det drog vi hem och tittade på Sverige matchen, den dära jävla domaren sög stenhårt. Sverige fick 2 bortdömda mål som var solklara mål. Att en liten man kan förstöra så mycket, min helg sveriges vm och min sommar. Aja jag har alltid Spanien som räddar sommaren ;) Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0