091006

Hej allihopa :) Hoppas ni haft en bra dag, kom nyss hem från skolan. Var klar med min uppgift på datakunskapen duktig som man är och fick gå tidigare. Idag kollade jag Nathalie och Emma på landslaget träning och vi var jätteglada över att få se Zlatan och jag var superglad för att få se min största idol Kim källström. Men den lyckan varade inte länge. Jag såg inte kim eller zlatan där, utan såg bara folk som liknade de lite. Man satt så långt ifrån så såg inte ansikten eller något sånt bra. Så jag satt och zoomade in och tog 30 foton på var och en av de jag trodde var zlatan eller kim. Men det var roligt ialf. Me love sweeeden! ialf på näringsläran satt vi på datan och där ser jag att både zlatan och kim körde rehab, man ba tabbe. Jag åkte dit för deras skull? inte för att de visste om det men ialf.. Det var roligt och se vilket är toppen. Nu ska jag fortsätta plugga har träning senare också. Har så sjukt mycket i skolan denna vecka så att mina hjärna går på högvarv. Ni får bilder från dagen alldeles strax ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0