new moon

kom hem från filmen runt 02.45 igår, och lade mig direkt i sängen. Jag var jätte pigg efter bion som slutade 2 så då ringde jag asrin och vi snackade i taxin och sen stod jag utanför min lägenhet och snackade med henne. Var så pigg att jag inte kunde gå in och sova hehe. Filmen var grymt bra, fast jag förstår de som blir besvikna för de har ändrat scenen i slutet och lite såna småsaker. Men annars var den jättebra, och de som är Team Jacob eller tycker taylor e het ska definitivt se den. När han tog av sig tröjan skrek hela biosalongen. Den är mycket mer våldsam än ettan pga vargarna och de är typ större än hästar och jag blev tillomed rädd en gång när en varg hoppade upp från ingenstans haha. Vi hade jättebra platser fast framför mig satt en tjejgäng på 5 pers och alla var Team edward så varje gång jacob visade sig satt de och sade "usch, euw" och det var varje gång så fatta hur irriterad jag blev, att få höra det under hela första och andra filmen. Och sen blev de sura när de såg att en tjej hade Team jacob tröja på sig, haha. sammanfattning: alla borde se filmen för den var grym, även killar. Och jacob e hetast fan!
 
Tänk att få se denna mage 90% i filmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0