new house

Hej allihopa! Är hemma nu från träningen, har duschat och ätit middag och nu sitter jag här framför datan. Ska sova runt 11. Lägenheten var sjukt fin, jag älskade alla rum även fast mitt rum var lite litet. Jag älskade speciellt köket toaletterna och vardagsrummet, köket hade röda tapeter svart kakel och mörkbrunt trä som bänkskiva. Jätte fint! och vardagsrummet var grymt stort. Och vi har en helt okej balkong och fin utsikt. Bara 3 veckor kvar nu. Ni ska få lite musik as usual, och bilder  från lägenheten, fast det blir bara 3 stycken tyvärr min styvmamma tog bara några :( Puss

Vardagsrummet ut mot balkongen

Jag pappa syster inne i mitt rum, bilden är tagen från dörren.

Andra sidan, där vi står ska jag ha sängen. Precis vid garderoberna, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0