lördag

nu ska det bli normal uppdatering igen, har känt mig seg och verkligen inte orkat med någon/något. Igår åkte jag hem till lalla efter skolan och var där till 9 åkte sen hem och hyrde film med min syster och sen badade jag ett långt bad. Gick och lade mig vid halv 3, så sent blev det hehe. Idag kom min mormor hem till oss och fikade och sen åkte jag och mina systrar till stan och mötte pappa Lina och lillebror och fikade. Nu sitter jag hemma och är lite irriterad, jag flyttar den 3dec och min pappa säger att min 2åriga lillebror få en tv i sitt rum och den e typ 40tum asso skit stor för en 2åring och han undrar om jag vill ha en tv i julklapp. Man ba aa verkligen det vill jag. Jag sade nej för vill ha min andra saker jag önskat mig. Vem fan vill ha en tv i julklapp?

Jag älskar dig sötis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0