i love my new shoes

Har kommit hem från centrum nu och har hämtat skorna och handlat mat på subway åt mina systrar. Jag älskar mina skor, de är sjukt sköna. Jag har fotbollsvader, som faktiskt är muskler hehe och de blev lite tight där men det ordnar sig. Ni ska få bilder också, min syster tog med sin kamera så ska lägga in senare. Vi blev också medlemmar på en filmaffär så vi kan hyra film billigt, så jag hyrde "Rock konsert, Jonas brothers" och "Trick n Treat". Jag älskar Jonas brothers och sen ville min syster se skräckisen för den är tydligen tidernas läskigaste halloween film, några dagar försent men vad gör det? Anna Paquin från True blood är med också, vilket kommer ikväll vid tio. Nu ska jag gå och vila. Puss

Mina donuts jag köpte förra veckan, som ni ser är en uppäten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0