första advent

godmorgon på er =)
jag har varit uppe sen 9 och legat och degat i soffan, åkte hem till pappa vid 11 och nu sitter jag här och ska strax börja plugga. Har no-prov imorgon vid 8 även fast jag börjar halv 1, jag ska göra det själv då jag missade det förut. Ska till IKEA imorgon med familjen och köpa massa saker, det ska bli jätte roligt. Jag ska inte till skolan då för om jag inte åker till IKEA vet jag ju inte hur sakerna ser ut som jag vill ha. Så jag ska dit och göra provet och sen hem igen bara. Alla säger att provet var lite svårt och jag har alltid haft fett svårt för no så nu ska jag plugga järnet så jag får ett g.


Idag är det första advent också vilket betyder att julen närmar sig med stormsteg, det är så mysigt när man sätter upp alla julsaker och man bakar pepparkakor och lussebullar och julstökar. Nu ska jag plugga hörs sen, puss!


Jag älskar julen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0