Dagen i ord

var i centrum med min syster och hittade absolut ingenting till mig själv förutom ett par örhängen, blinbling hehe. köpte en julklapp till min syster och till mamma och pappa. Jag blev stressad för ville verkligen ha något till mig själv, fast jag hittade försej en sak till mig själv på ÖB. en jonas brothers affisch, me love. Juste ska titta på den dvd'n också ikväll, igen. tittar på oth box säsong 2 och blir bara irriterad på alla, ikväll är det EMA's, ska bli skitkul att se. Nu ska jag duscha, puss


Min nya affisch

Köpte en Twilighttidning förra veckan, bästa!

Mina nya 3e paret skullcandy hörlurar (köpta förra veckan)

Min nya mössa (köpt förra veckan)

I'm in love in my new shoes

sjukt sköna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0