purity ring

jag är hemma från skolan nu och ska strax byta om och sen till träning. Ska sova hos mamma och sen imorgon får ni mer uppdatering, förlåt men thats life =) 2dagar till flytt, snart är det dags. Svårt att förstå det.

Jag tror på att man inte ska ha sex före äktenskapet eller asso om man verkligen verkligen älskar någon och då menar jag verkligen älskar och inte bara första pojkvännen som det tar slut med efter 2månader, då är det okej. Men om man bara har det för att ha tycker jag det är fel, alla håller inte med men detta tror jag på. Jag har inte växt upp med det så utan jag har alltid bara tyckt så. Så jag har bestämt mig för att köpa en jätte fin purity ring, fast frakten och allt från usa är svindyrt så ska köpa en på guldfynd och gravera in "one life, one love".


Så här ser ringen ut som jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0