mys

Jag har precis tagit ett låååångt välbehövt bad. Badade i 90 minuter och hade med mig datorn och musik på högsta volym. Stackars grannarna, hade på Jonas brothers och hela den kvartetten. Sen kom min lillebror och låtsasmamma hem och så låg jag i badet med min lillebrors leksakskratta som mikrofron och sjöng för fulla muggar. Idag ska jag bara vara med familljen dvs min pappa och styvmamma lillebror och ena systern som kommer hit senare. Så det blir ett inlägg senare för har suttit på mitt rum och vid datan sen vi flyttade hit så har knappt varit med familjen. Åkte till dalen med Ass och köpte godis och så gick hon till sin killkompis (pojkvän??) och så åkte jag 1station hem sen. Nu ska jag bädda ner mig i soffan framför den stooora teven med godis och bläddra igenom kvällens filmer. Så det blir mys hela kvällen, puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0