i'm back

jag är tillbaka :D ni har saknat mig va? haha tänkte väl. Mitt internet har inte riktigt kommit igång än vilket de skulle gjort i helgen men min pappa ska ringa till bredbandsbolaget imorgon så får vi se om det funkar. Sitter på jobbet nu ialf och tittar på tv och sitter vid datan. Har varit utan internet sen i onsdags och det är fruktansvärt för mig haha, för brukar sitta varje dag. Vi flyttade i torsdags och börjar få ordning på allting nu. Så om mitt internet funkar imorgon ska ni få massa bilder. Imorgon i skolan har vi Jensen-kampen typ, alla 1or i jensen möts i en fotbollsturnering. Ska bli grymt kul att få se alla från de andra skolorna hehe. Ska dra nu, men imorgon får ni se en ny header och massa bilder om det funkar vill säga. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0