Hemma

Nu är jag äntligen hemma efter en runda på stan. Jag träffade aldrig Asrin för att några andra skulle också komma och jag var för trött för att kaosa runt på mellandagsrean så jag åkte in själv för att köpa en film. Men tyvärr fanns den inte. Gick först till NK sen till onoff där jag köpte Hannah montana 3D konsert film (med gästspel av Jonas brothers) för 99 kr och därifrån åkte jag till rådmansgatan till casablanca och sen till pub och till åhléns men filmen fanns inte någonstans så åkte hem och ska beställa den från nätet istället. Det är skönt att gå själv och kunna gå i sin egen takt och inte behöva ta hänsyn till någon annan hehe, jag och familjen ska gå och beställa mat från en pizzeria vid oss och sen ska jag titta på filmen. Jag gillar Hannah montana och jonas brothers så det kan ju inte bli bättre hehe, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0