Godmorgon!

Vaknade för en stund sen och har precis ätit en snabb frukost, ska byta om senare också. Jag börjar kvart i 1 idag och slutar 2, ska förmodligen in till stan då om jag kan. Han som ska installera min teve kanske kommer då så isf måste jag åka hem. Ska träffa Asrin också =) det var längesen! Till våran teve i vardagsrummet har vi 4 olika fjärrkontroller, det är helt stört. En går till ljudet, en till teven, en till blu-rayen och en till boxern. Och jag vet vilka det är, men jag vet inte hur man byter från box till en tevekanal. Jag försökte men det gick inge vidare så nu är det playhouse disney på med massa tecknat barnprogram, kuuuul. Men jag förstår inte varför man behöver EN enda till ljudet? Det är en helt vanlig stor fjärrkontroll och det ända den sköter är ljudet, skumt. Nu ska jag börja fixa mig till skolan, hörs senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0