fredag!!!!!

Hej allihopa =)
Är hos pappa nu med systrarna och så har vi firat jul här, vi öppnade julklappar åt lite efterrätt och ska strax börja laga tacos till middag. Med andra ord en riktigt mysig dag. Jag är supernöjd över mina julklappar. Jag fick pengar, massa böcker, underkläder, kläder, smink, presentkort, choklad, vantar, klocka, kudde, cd:skiva, benvärmare och en teve. Jag är sååå glad över allting, speciellt böckerna. Fick Taylor Lautners bok och Miley cyrus, och 4twilight dagböcker och bakom scenerna på twilight inspelningen. Jag älskade verkligen allting jag fick av alla, ni ska få lite bilder nu. Puss!!

Mina julklappar från mamma & systrar

Min älskade cd skiva

fick den tydligen av självaste Joe, gissa om jag blev chockad hehe

Pengar fick man också

Och en teve

Taylor´s och Miley´s bok

Mysigt väder

Julgran hos pappa

Julgran hos pappa, glömde ta med alla julklappar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0