All denna väntan

Kom precis hem från sjukhuset, har suttit där sen halv 12. Och jag har ätit en macka på hela dagen och jag är riktigt irriterad. Jag åkte dit för att de skulle titta på mitt knä och sen skicka remiss till artrokliniken så att jag skulle kunna få magnetröntgen där för med magnetröntgen ser man alla korsband, ledband och menisker. Och de tror att jag har skada mitt ledband eller menisken. De tog vanlig röntgen på mig som inte visade någonting och då säger de att jag ska på återbesök hos dom om 2veckor och om de inte blivit bättre då så får jag åka till artrokliniken och magnetröntgas där. Och jag frågar om de kan skicka remiss nu men de säger att det är bättre om jag väntar, varför? jag förstår inte varför och jag satt där och väntade i 6 1/2 timme för vad? för att få veta att ingenting är brutet, men nej det visste jag redan det ända jag åkte dit för var att jag ville ha en remiss som jag inte fick. OCH jag måste vänta i 2veckor. Nu ska jag äta, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0