091221

Hej allihopa =)

Har precis ätit middag med familjen och asrin, fast hon är ju en i familjen haha, vi var i farsta och tittade runt. Jag köpte bara en Bamse målarbok till min lillebror och sen tittade vi på torget. De hade ställt upp lite saker där och massa t-shirts. Från 20meters håll såg jag att det var Jonas brothers på en tröja och självklart köpte jag den. För bara 79kr det är ingenting! Jag älskar den, det är samma bild som jag har i mitt rum. Nu ska jag och Asrin mysa och snacka lite, är så äckligt trött på alla äckligt falska fula mobbade människor. Det blir en dålig bild på min tröja, för min kamera har inga batterier tyvärr. Puss


Crappy bild jag vet..

Kommentarer
Postat av: Anna | Heeneley

hejsan :)

ny del ute nu

2009-12-22 @ 09:50:17
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0