när man är fantasilös..

så har man absolut ingenting att göra, vilket inte jag har nu.. johanna och angelica kommer om typ 20 min men jag r fortfarande tråkigt nu, jag funderar på om jag ska gå och handla något på ica.. hmm.. jag ska nog köpa malaco truly, de är inte nyttiga men ändå inte speciellt onyttiga, så en påse sånt får det nog bli :) har popcorn och morötter hemma, så det får vi tjejer smaska på, alla tre försöker vara nyttiga vilket är bra då vi kan dricka vatten också! tittar på sagan om ringen för tillfället, har inget mer att säga, uppdaterar senare. Puss

Här är jag i somras helt osminkad!
fattar inte själv att jag vågar lägga ut bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0