Äntligen

Äntligen så fick jag in bilderna på datan från mobilen. Har suttit i över en timme och installerat cd:n och skulle lägga in men ingenting funkade och sen nu funkade det så är överlycklig. Idag skulle vi sluta 5 men fick sluta tio över 4 vilket var skönt. Jag och Emma åkte till odenplan och gick till seven eleven där jag köpte brownie och hon gick till tunnelbanan och jag gick hem. Jag har städat och fixat saker och nu sitter jag här helt död. Om några timmar kommer Angelica och Johana till mig för jag är fortfarande själv på odenplan så de gör mig sällskap inatt. Mysigt för jag har inte träffat de på länge. Idag till lunch åkte jag och Aylin till seven eleven men man fick inte köpa några sötsaker så det blev pasta bolognese, skit lite fick man och skit dyrt. 40 kr för 200 gram, och jag blev inte ens mätt. Men jag är så smart så tog med mig mina minimorötter till skolan haha. Nu ska jag fixa bloggen, så här är bilder från dagen. Puss

Jag och Emma på rast

Brownie

Jag och Emma ritade på lektionen

Mitt och Aylins korsord

Lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0